I'm a big girl. I can take the truth.

Idag är en jobbig dag. Idag känner jag mig hängig och lite nere, men jag är vuxen och tar hellre en sanning som inte är så kul att höra - än tro på någonting låtsas eller hoppas på något.


Tog ledigt ikväll och stannade hemma med tråkhuvudvärk som vägrar gå över från igår. :( Jodå, det är allt lite synd om mig ikväll. Men bara lite ;) haha
Ska gå och sova nu och låta mannen i mitt liv hålla om mig.



Imorgon kommer min Frida hit. En vän jag inte träffat på mer än två år, en vän som jag saknat massor - en vän som jag inte tänker tappa kontakten med igen. ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu