MEJA HA!

"Jag vill ha mera" - säger vi vuxna. Men barn hittar alltid sina egna sätt att få fram vad de vill, med det språk de kan. :)
Aimee säger "Meja ha." Och så sträcker hon sig så låååångt hon bara kan för att själv nå det hon vill ha. Älsklingen min!! Det betyder så enormt mycket för en som förälder att se och höra sitt barns utveckling att det nästan blir svårt att sätta ord på det.



Annars då? Jorå, tack som frågar.... Jag mår kalasmycket bättre och har tillochmed energi över idag! Känns gött med tanke på att ikväll är det nattjobb som gäller, och det fem nätter framöver också. Har idag hunnit med att gå på härlig vårpromenad i vårjacka(lovely!!), handlat i ekholmen, shoppat lite smink till mammaangelica och kläder till Aimee då de varit snälla och öppnat upp Lindex i Ekholmen centrum. :)
Sen har vi busat och kollat på Saltkråkan här hemma. Satte först på nyinköpta Byggare Bobfilmen, "BOOOOB" skrek ungen förtjust när jag satte i gång den. Sen dansade hon genom hela intromusiken och ville byta när filmen började...

Hann även med lite småplock, krossa två ljusstakar i glas = damsög lite också, diskning, matlagning och bytte gardiner i vardagsrummet.
Nu badar grisen medan pappajocke och kattendaisy tittar på. 

Godkväll fina läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu