Veckan som gått...

Helt galet mycket som hunnits med denna vecka att jag just nu inser att jag ibland tar på mig lite väl mycket och att det i slutändan inte är så konstigt att jag är tröttare än tröttast just nu.... ;)


MÅNDAG: Hemma med sjuk unge, men hinner ändå med två maskiner tvätt, damsugning, diskning, plock och matlagning.
TISDAG: Hemma en dag till med sjuk liten Aimee. Moppar köket, städar badrum, tömmer kattlåda, plockar och lagar mat.
ONSDAG: Grisen är tillbaka på förskolan en halvdag, sen hämtar jag hem henne för att fixa lite hemma. Jessica kommer på middag & fika och sen drar jag iväg till jobbet :)
TORSDAG: Fixar med lite inför ccbeställning och hämtar hem grisen från förskolan. Hinner även med lite vardagliga hushållssysslor. Sen däckar jag och måste stanna hemma från jobbet pga huvudvärk...
FREDAG: Gör klart ccbeställningen, hämtar hem grisen från förskolan och sen kommer finaste Frida på besök! TACK igen för en härlig eftermiddag! Frida och Aimee blir bra vänner och jag blir riktigt glad. Middag med lilla familjen hinner jag med innan off to work.
LÖRDAG: Hinner med lite frukost och mys med älsklingen innan det är dags för att åka på Zillah och Totte! Käk med min mormor och morfar innan jag måste dra till jobbet.
SÖNDAG: Upp efter en slitsam natt för att baka cupcakes, duscha och busa med grisen lite innan Linda & Emma kom på fika! När de gått blev det middag och nu sitter jag här.... busfröna sitter i badet och för en jävla massa liv :) Om två timmar ska jag... ja gissa. Jobba! haha


Nästa vecka är inte lika fullspäckad, men det är ändå lite som händer och sker:
* Nattpass tisdag och dagpass ons-fre.
* Bus och fika med Lina&Theo och Tina&Lea på måndag.
* Jobbmöte på tisdag.
* Jobbfest på lördag.


Nu ska jag göra ingenting tills jag ska få hojja bort till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu