Bröllop

Igår var jag på mitt första bröllop(om vi bortser från mina föräldrars som jag inte har nåt minne av). Och herremingud var jag blev nyförälskad i min man på nytt! :) Det var så vackert att jag inte finner några ord. Längtar tills det blir min tur ♥


Hade ingen kamera med mig tyvärr så bilder får ni inga. Men kan säga att alla var så fina, maten var kanon och festen skrattade jag mig igenom! Dansade som en tok och kände att en gammal vänskap spirade på nytt.
Mår som jag förjänar idag kan man säga, men tror att min käre man får sota lite mer än mig ;) Han ligger nu och sover igen. Blir en lugn dag idag om vi säger så! haha


Har dock en liten bild på mig själv att bjuda på....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha har sett ett precis likadant kort på en kollega från en fest:)

2011-05-29 @ 19:18:42
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu