Dena dära cyklen.

Jaha gott folk! Här var det tröttare än tröttast som tittar in en stund så här på kvällen. Dagen har gått i rasande fart. Gick upp efter sisådär 5timmars sömn... Men det var det värt eftersom;
Jag skulle upp och ha möte med Skatteverket. :) Det gick kanon. Mycket hjälpsamma kvinnor som förklarade, berättade och svarade på alla mina frågor. Nu känns allt lite bättre, så det är ju bara att sätta igång med all bokföring nu!

Efteråt kom min käre morbror och hämtade upp mig för att vi skulle fixa med vår lokal. Äntligen börjar det hända grejer och jag må säga att jag ser ljust på framtiden. När lokalen är helt fixad och fått OK från hälsovårdsnämnden/miljökontoret - då kommer jag ragga kunder utan dess like kan jag lova! ;)


Hur som haver, lovade visst bilder på grisen och hennes cykel i helgen. Bättre sent än aldrig som man brukar säga!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu