Grisen och hästen

Jag är så imponerad över min dotters mod. (Jo, även om varenda unge i samma ålder har samma mod som min. haha) För tänk att någon så liten, kan vara så modig att hon vågar sig på att inte bara rida på ryggen utan böja sig fram och ge en ännu större häst en PUSS! Say what liksom!?

Hästen hon red på, på Riddarspelen tillhörde gruppen RIDUM som även uppträdde på spelen med sina Islandshästar.




Kanske blir hon en hästtjej? Kanske inte. Jag hoppar väl inte i taket av glädje på den tanken då det är den dyraste sporten att utöva, den mest olycksdrabbade sporten och dessutom bland de mest illaluktande....
Vi får helt enkelt se när hon blir större. Iochmed ett stort hästintresse bland många i vår närhet, kanske man kan snylta hos dom någon gång ;)


Kommentarer
Postat av: svärmor

så fina bilder<3<3<3

2011-05-16 @ 12:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu