Ola Lindholm

Jag blir så jävla arg att jag knappt finner ord. Att läsa hans blogginlägg, på en nystartad blogg med just bara detta inlägg, där han beskriver det han fått gå igenom - gör fan att man tappar tron om dagens mediabevakning!
Hur kan man inte ha bättre storys att skriva om, andra folk att försöka intervjua och nyheter att rapportera om??? Hur kan man anse att der är okej att förfölja en människa och dennes familj i flera veckor med telefon, sms, mail och sitta i en bil flera timmar utanför hemmet??
Detta är inte okej! Gå uti samhället och intervjua hemlösa, skriv om misshandelsbrott och gängbråk.

Vad hände med att vara oskyldig tills man är dömd? Vad hände med "en känd programledare misstänks för ringa narkotikabrott" och sen stanna där tills brottet är löst och varit i domstol?? OAVSETT om han döms som skyldig eller oskyldig så är han redan dömd av halva folket för fan!
TÄNK OM det vore du. TÄNK OM det var du som fick kissa i en plastburk i en trappuppgång med folk runt omkring dig av ingen tydlig anledning och sen bli uthängd i tidningar och på nätet med bild! Vad skulle du tycka? Hur skulle du må och känna?


Nej, jag säger STOPP! Jag säger SLUTA!
Jag tror på Ola Lindholm och hoppas innerligt att han fpr fortsätta spela in Wild Kidz och ha hand om KP! Detta är absurt och rena lögnerierna. Stå för Ola och klicka "like" på hans inlägg. Hjälp honom få ut sin röst till allmänheten innan hans blir mer dömd av pressen! Det är hans medborgliga rättighet att vara oskyldig tills motsattsen bevisats i domstol!

http://olalindholm.blogspot.com/2011/05/hej-pa-er.html?spref=fb
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu