Sätter mig en stund

Fullt upp har jag med helgens bröllopstårtor kan jag lova! Har tagit ledigt från vanliga jobbet för att hinna med allt och kunna planera så allt faller på plats så som det bör.
Annars är det mycket känslor som florerar inom mig. Gamla spöken som gör ont i själen att tänka på och tråkigheter med ekonomin. Nu och ca två månader fram kommer bli de tuffaste på länge. Men iochmed Älsklingens jobb så känns det ändå som om man redan innan mörkret ser ljuset i tunneln. Det gäller bara att försöka göra det bästa av situationen och tänka framåt. :)



Idag kom jag och tänka på min gammelfarfar. John. Älskade gamle man! Alla historier om sitt liv som han berättade, alla skämt han drog för oss ungar när vi var små.
Han är den ståtligaste man jag någonsin mött, Lång och Stabil man med pondus ut i fingerspetsarna. Han var en hjälte under andra världskriget när han körde de vita bussarna och han fick leva ett långt lyckligt liv.

Förra året gick han bort 90år gammal, så äntligen fick han återförenas med gammelfarmor i Nangiala. ♥
Jag har inte tänkt på honom eller gråtit sen i höstas när begravningen var, så idag kom det liksom över mig igen......


Nej, nu ska jag rycka upp mig! Skönt att bara få ur mig lite av den dåliga energin som sprider sig. Tack för att ni "lyssnar" på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu