Sjuklingen tror att döden är nära

Jag är hypokondriker(stavning?). Nästan iaf. Dock har det tonats ner sen jag träffade Joakim, tackgodegud. Nu förtiden förstår jag att min ynka lilla förkylning endast är just en förkylning och inte alls ett första tecken på att jag ska dö i cancer.

Men idag måste jag till vc för att få ett läkarintyg. Känns galet, för jag är ju "bara" lite sjuk emd förkylning och influensa typ. Men nu är det ju så att jag har varit sjuk för ofta enligt min arbetsgivare så från och med nu så måste jag lämna förstadagsintyg från läkare när jag är sjuk. Crap!
Hatar läkare. Antagligen inte mer än någon annan. Men träffar dom så sällan... sen vill jag inte påminnas om undersökningen som jag måste gå på om en månad.


Hur som haver. Jag överlever med råge :) Jag är ju bara lite förkyld. Och det kommer gå över snart. Har massor att göra denna vecka.
Bjuder på mig själv och grisen som mer än gärna poserar framför kameran med mamma... NOT ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu