Ut med gammalt!

Imorse när jag vaknade kände jag mig för första gången lite bättre sen min tråkmagsjuka började i söndags. :) Äntligen kände jag och efter frukost, kaffe, datortid och lunch bestämde jag mig för att kolla pulsen. Så jag tog tag i storstädningen av hemmet. Imorgon är det kök och Aimees rum som står på listan! Annars är allt dammat, torkat, moppat och avskakat. Alla fönster har under dagen stått vid öppen gavel och det känns riktigt fräscht nu!
Ut med sjukdomen! Och jag har överlevt. Så nu är jag friskförklarad enligt mig själv, om än lite seg i kropp och knopp.

Ikväll har vi även varit och firat bäste PellePerlino som tagit examen! GRATTIS GRATTIS! Och Aimee höll låda, busade runt och lekte som aldrig förr - bland folk hon inte träffat förut och i ett hem hon aldrig varit. Känns underbart! Och hon var glad, trots sena klockan. Vi var väl hemma efter en härlig promenad, runt 21.30!



Nu vankas en nybäddad säng med rena lyxlakan(jodå, vi äger en uppsättning som vi fått i julklapp! tjohoo)! Vad är skönare än en ren säng? ;)






Bjuder på några bilder från tidigare i veckan då jag skickade Jocke att handla lite klistermärken till grisen. Pyssla, måla och fixa är alltid kul.



Färgglada papper 
Klistermärken
Kritor
 
 

Klistermärken är ju också kul att sätta på andra ställen än på pappret.... I ansiktet till exempel :)
Klockrent att använda som bild för inbjudan till sommarens kalas! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu