Det. Går. Långsamt. Nu.

Jag VISSTE att jag skulle ha "rätt".
I måndags kom målaren och har sedan dess spacklat hundra gånger, målat taken och rivit lite tapet. ICKE att vi fått nya tapeter uppsatta ännu = Jag som sa till folk att jag är nöjd om han är klar till på fredag, och alla svarade "det tar bara ett par dagar", har nu antagligen rätt.



Tråkigt men sant och jag önskar väl egentligen att det inte vore så. För jag har så sjukt ont i min kropp efter två(snart tre) nätter på endast bäddmadrasser på Aimees golv.
Det är jävligt rörigt och skitigt och dammigt i hela lägenheten.
Katten är helt i obalans och om jag känner henne rätt så kommer hon göra mitt liv surt en låååång tid framöver. Katter är ju skapligt långsinta ;)


Vi spenderar vår tid i köket, så jag nästan föraktar våra fina(och annars så sköna) stolar. PLUS att väggklockan är en högljudd jävel när han tickar fram varje sekund.... åååå vad jag känner mig trött, seg och bitter just nu! hahaha

Nya tag imorgon! Ciao Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu