Exiting day!

Trots småstrul med tågbyten så har jobbet rullat på i kanonbra fart och vi har hunnit med massor(utan stress).
Jag har fixat folk till pass som andra vill vara lediga på, mailat och ringt. Efter jobbet flög jag mot förskolan med hojjen för att hämta hem grisen. Men eftersom att det är så kul på förskolan med alla ungar som vill leka, så stannade vi i typ 45min innan vi åkte hemåt :)

Väl hemma var det bara att hämta smutstvätten för att gå ner till tvättstugan. Sen upp igen, ta fram köttfärsen att tina i vattenbad(glömde ju såklart ta fram den imorse) och sen duscha snabbt. Laga middag, roa barn och oroa sig över tapetseringen....

Nu sover grisen och vi vuxna njuter av kanelkaffe i köket. I kaoset. I tystnaden(förutom ljudet av diskmaskinen).
Vi missar Sverige-England ikväll då vi inte kan se på tv. Men vad gör det när vi ska få finfina tapeter i sovrum och vardagsrum? ;)
Önskar bara att jag kunde känna mig mer trygg i att målaren gör rätt, då vi inte är så säkra på det... har dock fotat som "bevis" om någonting skulle ske.




Förresten!
Måste ju bara visa vad mer jag köpte i helgen.
Så himla kul nu till jul och all julklappsinslagning! Vilket jag för övrigt har jobbat med på KICK's en gång i tiden för er som inte visste. haha 






Finns två olika sidor för att dela presentsnörerna! Ger lite mer twist på paketet, än det gamla vanliga "lockade" snöret :)

Kommentarer
Postat av: Jenny Jolines mamma!!

Den där snörgrejen kan vara en ide för mig som sitter å drar i snörena:) härlig julklapps lista så såg Jolines ut typ exakt förra julen:) jag köpte då allt på ullaredet;) du får dra dit;) jag åker nu i helgen. Jippi!!

2011-11-15 @ 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu