Influensa?

För nästan två veckor sen, bara ett par dagar innan vi skulle till Göteborg kände jag av sjukdomssymptom. Men det slog inte ut som tur var. Tills jag var själv kvar i Göteborg, mitt i en utbildning - då blev jag superförkyld och mådde skit(kanske mest pga att jag var ensam utan en omhändertagande sambo i närheten).
Kom hem och hade kontorstid på torsdag vilket gick ganska bra trots huvudvärk och klen hals. Till helgen tog jag det lugnt, vilade och kände att jag blev bättre, så igår gick jag till jobbet.

Skulle jag inte ha gjort för idag har jag varit hemma med kraftig huvudvärk, muskel- och ledvärk, dålig aptit, trötthet och ont i hals/svalg! Stackars Stackars Stackars Stackars lillamig.... Or not. Ska vila kommande dagar nu och se till att bli frisk. På söndag fyller jag ju för fan år och då SKA det vara kalas :)

Kommentarer
Postat av: svärmor

ja, så är det...krya på dig =D

2011-11-01 @ 21:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu