Just because I love him

Igår var det fars dag. Ingenting som vi firar, inte heller hos någon av våra föräldrar. Så Jocke fick ingen present igår.

Meeeeen....
I  fredags fick jag för ovanlighetens skull springa in på systemet och handla vin till mig själv och några öl till han som dricker det ;) Väl inne så blev jag sugen på att köpa något annat som jag vet att han gillar och har slut på hemma. Så han har ändå fått en liten present denna helg, men bara för att jag älskar honom. Just for who he is ♥




Det fick i alla fall bli en sån här.... 







Kommentarer
Postat av: Jocke

Den uppskattades väldigt mycket. Tack älskling

2011-11-15 @ 08:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu