Ett bra bidrag

Varje månad får jag ett mycket välkomnat paket i brevlådan. TACK Tampons For Free! Även om det inte räcker med dessa små en hel vecka, så gör de skillnad. Och en liten skillnad gör en stor skillnad i längden.
Och bara vetskapen om att det fanns dom som verkligen kämpade för att starta denna typ av återkommande kampanj, för den del av befoklningen som blöder varje månad utan att dö ut, ger mig ett litet större hopp om medmänniskan och dess ödmjukhet.


Denna månad fick jag dessutom TVÅ paket! Ett vanligt och ett special - V.I.P. Och som om två paket gratistamponger inte var nog fick jag två stycken finfina rosabandet att sätta på jackan! (Jo, jag kommer köpa fler band och även armband för att själv stödja bröstcancerfonden)
I år är det ju Lena Phlipsson och Per Holknekt som designat dom.








Kommentarer
Postat av: jaha jaa

Oj fick du två rosaband oxå jag fick enbart en låda. är de skillnad på utskicken?

2011-10-12 @ 00:04:15
URL: http://www.nattstad.se/Jaha%20jaa
Postat av: Angelica

Jagfick två olika paket denna månad. Ett vanligt och ett VIPpaket då jag har bloggat om tamponsforfree :)

2011-10-12 @ 08:01:46
URL: http://aimeesmom.blogg.se/
Postat av: anette

ska genast registrera mig, jättebra grej.

2011-10-13 @ 13:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu