BillBill

Idag kom min lön. yey!
Idag betalade vi nästan alla räkningar. inte yey!
Någon som känner igen sig? 


Idag hade min lilla fis varit lite ledsen på förskolan. Vilket gjorde ont inom mig eftersom att jag hela dagen gått med en konstig känsla inom mig och postade på facebook att jag saknade henne... HUR LÄSKIGT ÄR INTE DET?? Som om man gått och blivit synsk eller nåt! :S
Nej det har jag ju inte... men ändå.


Dagen har iaf spenderats på kontoret med pappersarbete, vilket gjorde mig extra glad när regnet kom så jag slapp gå ut i det ;) Och nu fortsätter jag jobba med helgens beställning. Inte mycke vila här ;) Busy Busy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu