Dåligt samvete

Jag blev förkyld i helgen, men det var liksom ingen fara. Men i tisdags kände jag på jobbet hur kroppen inte var hundra frisk och igår sa kroppen ifrån ordentligt. Höll på att svimma på parkeringen hemma, sen däckade jag direkt i sängen när vi kom upp....
En sjuk huvudvärk, frossa, illamående och yrsel. Och en hosta ska vi inte tala om!


Idag fick jag snällt vara hemma. Känns pissigt som fan då jag varit borta så mycket senaste månaderna. Får dåligt samvete mot mina arbetskamrater!
Fick lönespec för mars idag.
87,5 timmar arbetade jag.
88 timmar var jag frånvarande.
Visserligen har detta varit pga brutet en hos barnet, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu