Glad Påsk

Igår var vi på påskmiddag hos svärisarna för att vi idag ska fira med min familj ute på landet hos farmor och farfar.
När vi lämnade på kvällen och gick ut, sa vi att det kändes mer som att man varit på julmiddag... Vädret är ju inte riktigt som vad man tänkt sig efter ett par veckor med plusgrader och vårblomster.

Hur som helst så är jag inte så jättebesviken på vädret. Jag har inte ork för det. Ser mer fram emot att åka iväg och få god mat. Och att jag ikväll ska på lite galaj med tjejerna. Samt att vi imorgon åker på familjeutflykt till Tropicarium med finaLina & Co. Ja ni ser, en helg värd att vara lycklig över. Då spelar inte vädret så stor roll för mig.

Börjar bli helt frisk nu med! Yippiekayey!! :)
Glad påsk på er finingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu