God morgon söndag!!

Sovmorgon och sängmys med lilla familjen.
Solskenet lyste in i sovrummet och barnet tittade på barnprogram i sin pappas IPhone. :)
PappaJocke hade innan jag gick upp fixat köket från gårdagens lilla förfest och startat tvättstugan. Och jag känner mig lite bortskämd. Så jag fixar frukostbordet. Ägg, apelsinjuice, rostbröd, marmelad, yoghurt, chrunchy, jordgubbar. En vanlig söndagsfrulle helt enkelt. Hihi


Vad som sker mer än tvättstugan denna dag, återstår att se. Men vi tar dagen som den kommer. Skönt utan måsten och planer.





Have a nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu