Mitt i smeten

Snart är jag framme i Linköping. Home at last :)
Det har varit en dag i både högt och lågt tempo med jobbmöte och slutcasting. En dag som jag inte kan beskriva annat än kanon och lärorik! Och trots att det har varit stressigt till och från med buss i Stockholm, bakning och intervjuer så har jag varit lugn och tagit allt med ro. Förstår inte vart detta kommer ifrån, men tror det har med förarbete och planering att göra.


Mötet mellan SJ och Sodexo gick bra och det känns som att samarbetet går framåt. Kul att få vara en del av och vara med vid viktiga saker som sker i jobbet. En månad kvar sen Stockholm för jobbresa igen.

Och slutcasting då...
Nu har jag gått så långt man kan gå innan programmet är klart för inspelning i sommar. Och jag är helnöjd med min insats i vad jag själv kunnat påverka. Det ligger nu i produktionen och juryns händer. Hur dom ska kunna välja ut deltagarna vet jag inte och jag är inte avundsjuk. Det är ingen lätt uppgift!
2000 sökte.
300 gick till intervju.
66 gick till slutaudition.
12 ska tävla mot varandra i programmet.

Får inte berätta om slutcasting men kan visa er min tårta jag hade med mig. :)

Kommentarer
Postat av: linda

så himla fin tårta. så man vill äta upp den =)



2012-04-26 @ 06:37:51
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu