Bajs i pottan och toan

Igår var det en dag som innehöll den mesta i känslor. Ilska, frustration, besvikelse, uppgivenhet. Kärlek, glädje, förväntan, lycka.

Jag var på jobbet i båda mina orter, fick massor gjort och dagen rullade på finfint. Fick en mms med pottan och en bajskorv. :) Något som få förstår glädjen av, om man inte har barn. I tillhörande text stod det om en stolt liten Aimee som hade gjort nr2 i både potta och toalett! Efter pottbesöket hade hon vänt sig om, vinkat och sagt "hej då bajset". Haha


Idag står det på schemat att jag ska ner på stan för lunch med tjejerna och sen kommer jag hem för att byta av Jocke som i em/kväll ska kolla på fotboll. Aimee är ju fortfarande sjuk så hon får faktiskt stanna hemma. Fara o flänga med sjukt barn gör jag inte.


Önskar er en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu