Helgen är här

Det är lördag och vi kollar just nu på Bodyguard. En film jag sett tusen gånger innan, men tröttnar aldrig. Och när stjärnan Whitney Houston precis gått bort så blir filmen ännu mer speciell. Jag skriver väl ungeäfr samma sak som en miljon människor skriver just nu, men det spelar ingen roll. Man kan inte tjata ut att vi har förlorat en världsstjärna med en röst omöjlig att komma i närheten. ♥




Idag har vi hunnit med en hel del och det har varit en kanonhärlig dag.
Tårtbak, shoppning på IKEA och fika hos fina Jessica & Petter där även gamle räven Ludde var :) Aimee visade sitt bästa humör med obegripligt språk och bajsande tre(!!) gånger! haha Men det är ju lite positivt då mina vänner väntar sitt första barn ;) Men iofs så har båda syskonbarn är nog mer än insatta i det faktum om hur barns bajsande fungerar. hahahha


Imorgon har vi inget speciellt inplanerat, men jag känner att jag vill få tårtan i kylen uppäten så om man känner för det är man välkommen hem till oss!


Den innehåller ett lager nougatfluff och ett lager vit choklad ganache med skivade jordgubbar. Den är sen toppad med marängsmörkräm och kokos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu