Babyshower

På väg hem från överraskning deluxe. Idag har vi nämligen överraskar kära Jessica med en stor babyshower! I februari kommer deras efterlängtade barn. Jag gissar på 21:e :)
Eftersom att jag blev överraskad för ca 2 år sen ville jag ge tillbaka av den kärlek som jag fick då. Vi var många som alla hjälpts åt med inköp, balkong och planering, och vi lyckades otroligt bra må jag säga :)
Jessica och Petter fick bland annat en Barnkammarboken, Sångpåse, bebiskläder, choklad, nalle och massor av blöjor fint arrangerade tullen blöjtårta. (för er som inte vet vad det är, googla) Och såklart tårtan jag skrev om tidigare. Jag är nöjd Både till utseende och smak.

Nu ska jag hem och mysa på avstånd med min man som är sjuk. Haha
Hoppas ni alla har haft en lika härlig lördag som jag!!! Och tack alla finingar för ett bra teamwork och mysig babyshower.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu