Det går över förväntan!

Nu är andra dagen avklarad av uppstarten i Norrköping, sitter på tåget hem. Jag är uppspelt, nästan som berusad. Det har gått så jävla bra med all ny personal och jag tycker det rullar på bra, speciellt med tanke på att det bara är andra dagen.

Trots långa dagar, stress och mosad hjärna av all info och planering så känner jag mig bra. Nöjd över min egna förmåga och kapacitet.
Och att få ett mail från sj om hur nöjda dom är med allt gör mig stolt. Men jag hade inte kunnat klara detta utan alla grymma kollegor som hjälpt till och fixat så mycket. :)

Hem o sova för imorgon kör jag igen! Hoppas dock på en aningens kortare dag imorgon ;)
Har kört 06.00-20.30 igår, 07.00-19.00 idag och imorgon kör jag 07.00- ?

Prutt o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu