Välbehövd pause

Har precis satt mig i soffan med raggsockarna på fötterna.
Efter middagen skurade jag köket medan Jocke tog hand om barnet(borsta tänder, tvätta händer, byta blöja och kläder, sen nattning.) när jag var klar med mitt, beslagtog jag badrummet. Hett bad med härligt skum/badbomb från Lush och en choklad-ansiktsmask från H&M blev det för min del medan Jocke vek att tvätt. Grymt bra fördelning om ni frågar mig ;) hihihi


Idag har det varit sjukt mycket kallare och torrare luft ute än tidigare under denna vinter. För er som kanske missade det... Hatar kylan! Min hud blir så torr att det är sjukt. Läpparna skrumpnar ihop som russin och jag får använda mitt läppbalsam jätteofta helt plötsligt :/
Meeeeen kylan medför dock en liten positivitet, och det är att jag numer använder min nya halsduk! Gosigt är bara förnamnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu