Grattis Aimee 10månader!

♥ Idag är det tio hela månader sen Aimee kom till världen ♥





Kan knappt tänka mig att hon ska fylla ett år om två månader! Det var ju som igår hon kom!! Tiden bara rusar förbi, men jag njuter nu av varje sekund jag har med min dotter. Det var inte så jobbigt i början, men runt 2-4månader kändes allt väldigt jobbigt.

Det bästa just nu är när hon ler på sitt finurliga vis och tittar mot en med sina blåa ögon. Hela hon liksom utstrålar så mycket lycka och kärlek att jag blir förtrollad. UTAN att det blir cheesy och påklistrat ;)
Sen är det fantastiskt att se hur självständig och trygg hon redan nu är, speciellt när det kommer till andra människor. Hon har inga problem att vara i någon annans famn eller att busa med andra människor. Det betydet massor för mig kan jag lova!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu