INTERVJUAD!!

Jag glömde fan berätta... ojojoj Fattar inte varför jag inte "vågar" säga nej.... blää
En brud kommer fram och vill ställa några frågor till ExtraÖstergötland. "Köper du ekologisk mat?" "Varför inte?" 
Mina svar måste vara århundradets puckade. "eh.. humm.... nej." och "det är lite dyrt och jag är lat." hahhaa Och vågar inte ens föreställa mig hur ful, fulare och fulast man blev på bilden hon tog. Ja, för INGEN ser fan normalbegåvad ut ens på dom där halvt "muggshoten" dom tar.

Där sjönk självförtroendet lååååångt låååångt neeeer.... hahahahaa (nej då! bara lite dramatisk ibland)

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha men det var ju ärliga svar iaf ;D



jag brukar börja panikrota i handväskan eller låtsas svara i mobilen när jag ser sånt där folk.

samma med telefonsäljare på typ ICA, annars kommer jag hem med "världens bästa erbjudande" och två-tre nya mobiler hehe

2010-01-21 @ 10:08:21
URL: http://familjenbroome.blogg.se/
Postat av: Linda

åh, det hade jag velat svara på.. jag har blivit jätteduktig med ekologiskt och "ren mat" sedan min son föddes. de kunde frågat mig!!!! hahaha. bitter, eller vad?! :D

2010-01-21 @ 16:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu