Fullt ös Medvetslös

Jobbat natt torsdag, fredag, lördag och söndag. Bakade cupcakes under lördagen för att ta med till jobbet. Fick sova lite längre idag tack vare min alldeles för snälle man. Hann bara med att äta frukost, duscha och göra iordning mig(så jävla ovant men ack så härlig att ha karln hemma då jag slipper ha Aimee med mig i badrummet och det går så fort!!) - sen fort iväg till Sofia för att fika med hennes dotter Tuwa, Lina och hennes Theo och Petra och hennes Charlie! Tack för en härlig stund!

Hem och äta lunch med min lilla familj och precis hinna med lite kaffe med Jessica och Petter som kom med mina cupcakeskartoger. TACK!
Sen fort cyklandes iväg till Lundis för att träna ett gympapass. Efter det blev det middag hos henne med Emelie. Och nu är jag hemma framför tv:n med min älskling. Trött och utmattad. Imorgon ska vi upp tidigt för vi får besök över dagen av Älsklingens kusin med barn. Och så ska lägenheten besiktas.



Det är härligt att vara ledig och kunna göra saker! Det är ännu mer härligt att vara två hemma, ha tid tillsammans och veta att allt kommer lösa sig, även om jag inte har jobb efter augusti....



Tråkig blogg just nu, I know... Men så är det ju inte heller någon som ger feedback. MÅNGA är här inne o läser, men inte ens hälften lämnar ett avtryck...
Kommentarer
Postat av: Emelie

Ajdå, inget jobb efter augusti... Är det full satsning på företaget som gäller då?

2010-06-21 @ 23:20:42
Postat av: linda

ta o vila lite nu när du jobbat hårt i flera dagar!

2010-06-22 @ 08:42:12
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: anette

nu lämnar jag ett meddelande....

vad ska ni göra i sommar, blir det flytt som gäller eller åker ni iväg?

2010-06-22 @ 11:25:39
Postat av: petra

Det var kul att träffa er :) kram

2010-06-23 @ 20:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu