Hinner med en snabbis

Snart är det dags att gå upp till Bangårn och städa mina sista två tåg!! SEN ska jag bara byta om innan jag blir hämtad för att åka på kalas :)
Har precis fixat hår och make-up på rasten... hihihi Måste se ganska kul ut för gubbarna i verkstan då jag helt plötsligt sminkat upp mig. På jobbet! Men det bjuder jag på....


Grisen ska sova hos sin farmor&farfar ikväll. TACK!! Det är underbart härligt att ha er så nära och att ni ställer upp. Bäst tycker väl Aimee att det är :)
Och TACK till Emma&Pelle som ställer upp som chaufförer ikväll. Guld värt! Det är så sällan Älskling slipper köra. Men ikväll kan han ta sig en öl eller två. Mys




Hoppas ni får en fin lördag i solen och värmen(och de enstaka stackmolnen)!
Det ska jag och min man ha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu