I väntan på kaffet

Denna morgon är seeeeeg.... Tog ett tag innan vi tog oss upp. Men så har Aimee varit vaken inatt. Inte för att det var jag tog tog hand om det! haha Nej, det är min älskade Joakim som går upp och tar Aimee, iaf 99 av 100gånger. Japp, jag har det gött!

Det är en gråsvart himmel idag och det får mig inte att vilja gå ut. Önskar man kunde blåsa bort molnen iaf när man ska gå ut. För ut måste vi.
Lunchfika tas hemma hos Amanda med LindaJ. Och sen ska eftermiddagen spenderas med matlagning hemma hos LindaL tillsammans med Emma och Jessica. Ja, somliga har det bra med vänner och aktiviteter! hihihi

Imorgon ska jag på återbesök hos tandhygienisten och jag har redan nu ont i magen. Går nog hellre egenom en förlossning än att ligga i den där stolen och gråta för att jag har miljoner med skit i munnen....
Övermorgon ska vi till Babycafé för näst sista gången! Och eftermiddagen ska vi kanske fika med Jessica.
Dagen efter det har vi mysdag/motionspromenad/fika med Anna igen! Äntligen hittar vi dagar/kvällar som passar oss båda, lite mer ofta än en gång varranan månad! haha
Sen är det helg igen! Får se vad som sker då. Kanske lite mys, fika och annat skoj.


NU ska jag dock dricka kaffe innan vi byter om och tar oss ner på stan!
Hoppas ni får en härlig dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu