Still sick

Idag är jag hemma. Även hemma från jobbet ikväll. Känns tråkigt, men om man är sjuk så är man. Inte ens en dusch gav mig energi... stal bort en massa dock! haha

Har bara legat i soffan idag. Snart kommer mina två små Älsklingar hem från skola och förskolan. Då hoppas jag på att dottra min kan ge lite energi :) har ju inte träffat henne sen i söndags! Blir så när hela familjens tider går om varandra... kanske blir det bättre sen.



Fisen är en riktig finsmakare. Och lördagens cakeballs fick godkänt :)



Annars har jag fullt upp till fredag då jag tagit på mig ansvaret för att fixa tilltugg till avskedsfesten på mitt gamla jobb :) OCH så ramlade det in en liten cupcakesbeställning. Känns underbart att få göra någonting som kan glädja andra! Fria händer med dekorationerna också.

Nu ska jag vila lite mer.

Kommentarer
Postat av: svärmor

krya på dig så ses vi på torsdag, kram

2010-09-07 @ 17:47:12
Postat av: En läsare.

Måste bara säg att jag tycker att du verkar vara en helt underbar person!

2010-09-07 @ 21:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu