Fredag

Veckan som gått(och då är det ändå två dagar och idag kvar!!) har vi hunnit med en hel del faktiskt;
tvättat, städat badrum och kök, fikat med tjejerna på stan, varit på möte på jobbet, jobbat, hämtat på förskolan, busat i lekparken, promenerat runt ån, plockat blommor, matat ankorna, ätit middag hos svärisarna, gjort tårta(ikväll görs nr två), veckohandlat och lite sömn däremellan ;)

Inga konstigheter helt enkelt! Nu sitter jag o äter lunch i lugn och ro medan Aimee sover middag. Göttigt värre. Imorgon ska jag leverera tårta, kolla in lokalen, fika med min morbrorJonas och kanske, om vi hinner, kolla lite på pappajockes fotbollsmatcher i cupen. Sen jobbar jag natt. "Firar" inte valborg längre. Bättre att jobba o tjäna storkovan istället! hahaha

Hoppas ni får en finfin Fredagskväll! MEN först måste ni ju RÖSTA på mig.




Mammas sjal kan vi använda till mycket. Bland annat som sarong för att täcka nakenfisrumpan ;)
Spegla måste man också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu