Att veta vart man ska lägga sin energi

Jag är en känslomänniska. En sådan där person som blir engagerad, upprörd, exalterad, uppspelt, rörd, glad, gråtfärdig, uppjagad... you name it! Men ibland så kommer tillfällen då jag riktar mina känslor åt fel håll/mot fel person för att det är för svårt att ta tag i grundproblemet. Det ber jag om ursäkt för.

Jag ber om ursäkt till min älskade man Joakim som mer än ofta får ta en och annan känga för saker som inte är hans fel...
(Jag ber om ursäkt för igår, då jag skyllde på hans placering av den lånade torkställningen istället för att erkänna att jag hade en dålig dag och var upprörd över mina gigantiska jättepattar som inte alls passade i den nyinköpta klänningen.)


Men är inte det lite vad ett partnerskap handlar om? Att vara den andres plank att kasta lite skit på ibland, att få bolla idéer mot att få luta sig mot när det känns tungt?
Tack älskade Joakim för att du är mitt plank! ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu