Bröstförminskning

Kan inte fatta att jag inte tagit tag i det ännu! Skäms på mig och lite utav ett "skyll dig själv".... Har ont i ryggen, svanken och axlarna. Jag har sår/värmeblåsor under mina gigantiska jättepattar eftersom att jag svettas extra mycket därunder.

Igårkväll såg jag ett program som hette; "Våra pinsamma kroppar". Det var då med en yngre kvinna med lite större bröst än mig, som gjorde en bröstförminskning.
Medan Jocke fick kväljningar av att titta på operationen så sitter jag ivrig och känner att jag vill också! Jag vill också ta bort och slippa min onda rygg och min dåliga hållning.

Sitter alltid hukad framåt, så att brösten kan "vila" lite i mitt knä. Det är en rejäl kraftansträngning att "luta" ryggen mot ett vnaligt ryggstöd på en stol om vi säger så.... :/ Axlarna pekar framåt och det känns fan som om en gamnacke är på gång.






Så här går det till vid en bröstförminskning.
Först tas bröstvårtan bort och skärs till mindre storlek för att passa på ett mindre bröst.
Sedan skärs ett långt snitt under hela bröstet, samt frå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu