Dagen före dagen före dagen

Idag har vi varit hemma också. Men jag är glad för att vara sjuk innan jul, för att slippa ha skiten i helgen så att säga ;)

Idag har jag mått lite bättre, om vi jämför imorse då jag trodde döden var nära... hujedamig! Hade bestämt träff med en vän att få göra naglar för första gången, då hennes syster gör det på fritiden.
Nu vet jag inte vad jag gett mig in på. Känns så konstigt och ovant. Men det ser fint ut iaf! haha Svårt att skriva på tangentbordet, men det är nog mest ovant.
Får se hur det känns på jobbet nästa vecka. hahahaa Kommer om inte annat se ganska kul ut med fixade naglar på mitt städjobb ;)

Så här fint blev det!



Nu är vi redo för julafton. Men mest redo för morgondagens uppesittarkväll med fina vänner. En tradition med bingolotto och skitsnack. Med vänner som vi tyvärr inte träffar så ofta, men några bor inte här längre och så har vi ju alla blivit vuxna och kan inte ses lika ofta. Mysigt ska det bli! Och jag har gjort tre sorters julgodis att bjuda på.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu