Alice i Underlandet

Har precis kollat klart på Alice i Underlandet, druckit ett par undebrara glas vitt vin och ätit både grillchips och popcorn. Jodå, jag slår på stort en lördag som denna!

Och varför inte? Jag har trots allt lyckats hålla tårtbakeri hemligt, och löst problemet med att inte få mitt beställda paket med matieral....  Ibland är jag så pass ego att jag kan ge mig själv en klapp på axeln. Speciellt när man får sms från den överraskade S att hon blev nöjd med sin överraskningstårta :)

För fler bilder och info om tårtan; www.angelicascupcakes.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sofie

Som alltid underbar tårta!

2011-03-04 @ 10:46:48
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu