Håll tummarna!

Imorgon efter jobbet ska älsklingen åka förbi en möbelaffär för att göra slag i saken! Nytt köksbord med stolar som vi trånat efter i närmare ett år ska vara på rea.... håll därför era tummar för att det finns kvar! :) Annars kommer morgondagen bjuda på att lillgrisen ska få åka till Valla med sin mormor&morfar. TACK! Då ska jag passa på att njuta av lugnet, fixa lite hemma och baka.


Och nej - jag saknar inte grisen när jag är utan henne en stund, en dag eller över natten. Jag behöver få vara ifrån henne titt som tätt för att kunna samla energi för att sedan kunna vara en bättre förälder. Speciellt nu när hon och jag varit tillsammans 24h om dygnet under mer än tre veckor....
Missförstå mig inte - Aimee är mitt hjärta och det finns ingen och ingenting som jag älskar så mycket som livet jag skapat. Men det är inte en lätt match man gett sig in på när man tar steget att bli förälder, så en lugn stund för en själv blir jävligt viktigt ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu