Tankar som far i skallen

Det är mycket nu och jag vet liksom inte vad jag ska göra..... vågar inte skriva för mycket här, då det är jobbrelaterat. Men hur det än blir så hoppas jag på det bättre. Har fått tips som jag kanske väljer att kolla upp för att slippa det negativa. Men vi får se.


Annars så har dagen varit härlig med kalas för min faster. Fisen lekte med sina kusiner, gungade, plockade röda vinbär och kastade boll till en hund. Glömde kameran :( Brukar annars vara den som är noga med att ta med den överallt, men får se om jag kan sno lite bilder från farsan.


Nu ska jag njuta av ett glas vin!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu