Tropicarium

Fan vad dagarna går fort nu! En vecka kvar, sen ska man back to work.... :S Behöver jag säga att jag hellre hade varit lite mer ledig? ;) Men det ska samtidigt bli skönt att komma igång och inte bara vara som en förslappad valross! Men tråkigt att ha alarm på morgonen och lämna grisen på förskolan. Fast ändå härligt att hänga med arbetskamraterna och göra en skillnad i tågmiljön.
Ja det är mycket möjligt att jag är lite velig just nu....



Igårkväll blev det ett oväntat och sponant besök av gamla vänner. Skapligt sent och eventuellt ett glas vitt för mycket(enligt vad min huvudvärk i förmiddags sa till mig), men det var trevligt! Kommer göras om vid nästa besök de gör till Linkan! Tack :)

Idag for vi tidigt iväg till Tropicarium för andra gången iår och Aimee var lika exalterad denna gång som senast. Hon springer omkring, sopar hej till fiskar, pekar och blev alldeles till sig när hon icklappa på en blåsfisk innan vi gick ut. Hon är modig vår lilla tjej!
Vi valde Tropicarium denna sommar istället för en heldag inne i stora parken Kolmården - det är väldigt dyrt och vi vill att hon ska vara lite äldre och uppskatta allt lite mer än vad hon gjorde förra året. Tropicarium är ju precis lagom för en 2åring.

Tyvärr blev det två bilder tagna precis när vi kommit in bara, för sen dog batteriet! :/ Men min svåger tog lite bilder som jag ska sno!
Hoppas er helg varit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu