Trött på att vara sjuk!

Fan. Har knappt varit ute sen i lördags... var en snabbis ner till vc i måndags, men det räknas liksom inte! Fan vad jag är trött på det här! Och ingen kraft har jag i kroppen heller. Inte så konstigt när man inte fått behålla ens hälften av det man stoppat i sig senaste dagarna.


Hostan vägrar ge med sig. Men har som tur är inte ont i halsen längre. Annars är livet på topp! Idag ska vi på första UTVECKLINGSSAMTALET för Aimee :) Kommer gå kanon.


Nu ska jag få i mig lite kaffe och hoppas på att jag mår bättre snart.
Kommentarer
Postat av: svärmor

krya på dig =D

2011-05-18 @ 19:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu