Upp och Ner

Dagen har verkligen gått upp och ner.
Hamnade in på en blogg där jag fick läsa en kommentar som gjorde mig så ledsen att ord inte finns till.


Det är så mycket tid. Så mycket energi och arbete som jag lägger ner på mina bakverk. Det är med omsorg och med tanke som jag bakar och dekorerar. Och när det sägs något tråkigt om dom, tvivlar jag på mig själv och min utveckling. Jag tvivlar på min förmåga att starta eget. Jag tvivlar på om jag kommer klara av det.


Fy fan vad liten jag känner mig just nu. Och ledsen.
Tur att jag är ledig en vecka nu och att vi åker till Göteborg på lördag.
Kommentarer
Postat av: svärmor

du vet att du kan!

2011-10-20 @ 21:49:05
Postat av: Malin

Du vet att du är bra på de du gör. Annars skulle du inte ens funderat på att starta företaget från början..



Något som du däremot inte kan är att ta negativ kritik, och de är något du behöver öva dig på i denna branch och i livet också. ALLA kan inte gilla allt. En sak du inte tycker om tycker någon annan om och så vidare. Och de vet du ju om egentligen men när man får läsa om sig själv så där ja då släpper de ju och man blir ledsen. Nu vet jag inte vad människan skrivit men de finns väldigt elaka människor på denna jord, och de vet du ju också egentligen.

Tänk att man kan få flera hundra bra kommentar och en dålig, och de ända man tar in är den dåliga.. Då är de självkänslan man måste jobba lite extra på. Inte bakverken då de uppenbart är mycke omtyckta. Aldrig smakat dem själv men de är definitivt mycke vackra. Oftast är de ju avundsjuka som är grunden till negativa kommentarer.

2011-10-20 @ 22:13:15
Postat av: Anette

usch vad ledsen jag blir.

Du vet att du kan det här. Jag tror att det är så som Malin skriver, ren AVUNDSJUKA....

Vi andra tror på dig....



2011-10-21 @ 09:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu