Gå in i väggen

Ibland(okej då, mycket ofta) har jag en förmåga att ta åt mig alldeles för mycket under alldeles för kort tid. Då är det bra att ha min älskade man vid min sida. Forever and always.


Ikväll har vi haft jobbmöte och jag tycker att det gick bra. Min arbetsledare och jag höll i det tillsammans! Första gången jag typ håller i ett möte och det var kul. Inte för att jag varit tyst under andra möten, men ändå ;) haha
tycker att jag har mycket bra kontakt med mina kollegor och att jag når fram till alla. Samt att det jag säger tas på allvar, funderas på och blir tillämpat.
Nu har jag tillsatt alla lediga tider samt bokat in en ny tjej som ska gå övning. Good Good.

Nu är det bara resten kvar. Men det har jag mina mornar till för denna vecka.
Och nästa vecka ska jag göra en kontroll på städningen på ett tåg också! Fan vad kul! :) Alltså. Detta är ju drömmen för mig. För jag älskar mitt jobb som städare. Det är kul, det är motionerande och jag har fantastiska arbetskamrater. Och att nu dessutom (äntligen) få styra och ställa lite, att få användning för min projektledarutbildning - det är fantastiskt!


I oktober väntar stort kvalitetsmöte med SJ och Sodexo i Stockholm, utbildning i lönesystemet i Göteborg och Gruppledarutbildning. Så det är inte konstigt att jag känner mig lite viktig nu. hihi


Nu väntar sängen! Tröttare än tröttast och jag behöver tydligen mer än fem timmars sömn för att kunna fungera normalt.... förstår inte varför!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu