Woodoo



Jag har gått och blivit hooked på Campadre.se. Förra månaden tog jag oskulden och köpte mig detta knivställ med tillhörande knivar. Vi behövde nya knivar och jag tyckte detta var ett bra köp ;) haha



Nu väntar vi ett stort kastrullset i slutet av denna månad också!
Än så länge köper vi ju bara in det "nödvändigaste" till oss som familj, när vi båda får ut lön och vi kan komma ifatt på de "materiella" ting som är "viktiga". Ja ni hör ju... ytligt och onödigt som fan. Men så blir det när man får mer pengar än till hyra, räkningar och mat!
Och det är vi värda. För det är vi som slitit ihop pengarna :)

Kommentarer
Postat av: svärmor

men ibland måste man få slarva lite.... =D

2011-09-13 @ 21:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu