Multitasking

Efter jobbet var det jag som hojjade till Skatteverket fort som tusan. Sen vidare till förskolan för att hämta hem barnet. Vi åkte sen o hämtade ut ett paket till mig(blev väldigt överraskad då jag inte trodde på så snabb leveranstid).
Fort hem för att köra en maskin tvätt och laga middag. Samtidigt måste jag ringa chefen och sj angående en utebliven biljett till morgonens resa till Stockholm. Ja herremingud!
Nu badar barnet och mannen kom precis hem. Snart ska jag hänga tvätten och starta en maskin till för att sen göra det viktigaste ikväll.
TÅRTAN!!! Sen håller vi tummarna för att den överlever en tågresa och att vara utanför kyl i typ sex timmar :)


Barnet fick det rosa silkespappret som använts som packmaterial i min beställning :)

Kommentarer
Postat av: svärmor

det kommer att gå kanon, var bara dig själv <3

2012-04-24 @ 21:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu