Magsjuk vare ja...

Att gå på fest när man inte känner sig helt frisk(så som jag alltid förespråkar att andra ska göra, alltså stanna hemma när man känner att något inte är helt rätt) var ju inte en av mina bästa idéer.... Slutade i mindre katastrof, som min fina älskade man tog hand om. Söndag spenderades i säng, likaså denna måndag.

Men det finns saker som gör att jag piggnar till och blir glad :)
* Bästaste Jessica skickade nyss ett bedårande mms på fina bebisen hon bakat i sin ugn och jag dör en smula av all söt och godhet som kom i den bilden.
* I fredags hämtade vi ut biljetter till Soran Ismails show på Sagateatern.
* Bagerilokalen ser underbar ut och är så nära att bli klar nu.
* Någon vänlig själ har nominerat mig till Mix Megapols tjejplan!!!! OMG hoppas man får sig en plats nu bara.


Snart kommer mina hjärtan hem och jag hoppas jag kan få i mig lite mat nu ikväll.
Någonting jag vet är dock att lite kramar och gos från min lilla grisekno.







Baka med mamma är kul :)



Kommentarer
Postat av: svärmor

underbar bild <3 sååå det var inte kakan alltså =D

2012-02-27 @ 18:10:15
Postat av: Anette

du måste ju söka till det nya bakprogrammet på tv 3 eller om det var 5: an. Kolla på deras hemsida och sök, du kommer lätt vinna...



kram

2012-02-28 @ 09:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu