Räds inte mitt barn

Det har varit en omtumlande dag med sjukt mycket jobb och ett telefonsamtal från Meter produktion.
På måndag ska jag tydligen infinna mig i Stockholm på intervju. Castingen börjar lida mot sitt slut och efter intervju är det ett sista steg innan det bestäms vilka som ska vara med i tävlingen.

Jag vet inte vad jag ger mig in i, men lite spännande är det allt! Hejjar ni på mig om jag går vidare? :)






För övrigt så gör barnet stora framsteg och kan numer gå ur sin säng och ta sig till sin pappas säng på morgonen. Och så står hon mer och mer på benet. Min modiga finaste grisegno! Snart är det över och vardagen ska återgå till det normala med förskola och allt :)
Men först kommer påsken. Långledigt(som om vi behöver det! Haha) och mat(som om vi behöver det! Haha) och härliga tider med familjen.
Vad ska ni göra i påsk?

Kommentarer
Postat av: Anna Forsberg

Amen shit eller du kommer ju komma med det känner jag på mig! Påsken- jobbajobba joooobba hela påsken lång.

2012-03-30 @ 20:10:33
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Linda

Klart vi hejar på dig! Du är ju så duktig!

2012-03-30 @ 21:22:43
URL: http://lindaakaviggo.blogg.se/
Postat av: Anette

Du är bäst, kul. Jag ska kolla varje avsnitt om du kommer med

Påsken ska jag jobba. Trist men sant. Är just nu i London på semester så jag blir tvungen att jobba lite. Stor kram

2012-03-31 @ 00:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu