Lördagkväll

Ikväll är jag lite gräsänka och tar mig ett glas vitt i lugn och ro. Har haft en härlig dag i Söderköping med glass, tåg och stros i Madickens hemstad. Bilder får ni se imorgon :)



Igår fick jag beskedet om att jag inte kom med i bakprogrammet Hela Sverige Bakar som i höst kommer visas på Sjuan. Och jag måste säga att jag blev lättad. Det föll liksom en sten från mitt bröst! Så vilken jävla tur att jag inte kom med, för hur hade jag mått då?? Nu kan jag slappna av och inte behöva oroa mig över ekonomin, sommaren eller tid från familjen som redan fått lida pga min bakning.

Jag älskar bakningen, men har tappat passionen iochmed den stress som jag känt. Jag har haft inspirationsbrist och ångest. Och nu är den som bortblåst! Dags för nya tag och dags att njuta av min bakning igen :)

Bjuder på lite gamla godingar som jag gjort senaste året.

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Underbara tårtor❤

2012-05-19 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu