Grattis Aimee 6månader!

För sex månader sen låg jag med en nyfödd liten skrutt på magen och undrade hur liten en människa kunde vara egentligen. Månaden efter kändes allt bra och rullade på så naturligt medan de kommande två månaderna skulle komma att bli lite jobbigare.
Sen blev hon fyra månader och jag fick mig ett slag i magen när hon inte gick upp i vikt som hon borde = provsmakning av mat kom igång. Nu äter hon massor av mat, pratar på sitt egna lilla språk, hon har bra rutiner under dagarna och hon växer bra.

Och hur stor har hon inte blivit?? (får vi se på onsdag när vi ska till bvc) Annars så är hon grym på att sitta själv och att gå när man håller i händerna. Det sparkas med benen och viftas med armar. Och allt ska in och gnuggas i munnen.


Jag och det finaste, julafton 2009

Kommentarer
Postat av: farmor/svärmor/mamma

Grattis till er alla, Aimee 6 mån och dig och Jocke för 6 månaders gott föräldraskap och Lycka till för alla kommande månader =) kramis

2009-12-28 @ 15:47:31
Postat av: Anna R

Vilka babes! :) Har du tid för en promenad i morgon eftermiddag? Jag sitter och pluggar hela dagen idag och sen ska vi ses en sväng med gruppen i morn förmiddag. Stor kram till er alla i familjen Stenberg/Blohm och god fortsättning!;)

2009-12-29 @ 09:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu