MiiMii den glade

Ditt leende är oemotståndligt.
Ditt skratt är som kittlande fjärilar i min mage.
Ditt prat är som finaste änglasång.

När du ser på mig med dina stora ögon får jag den varmaste känslan av kärlek genom hela min kropp.
Tack för att du förgyller min dag, mitt liv.





Nu städar min älskade karl badrummet! Gud så bra man har det ibland;)
Själv ska jag snart ut i köket och platta ut pajdegen i formen innan den ska förgräddas en stund. Sen i med skinka, ost, purjolök och äggstanning - Vips en Fransk Ostpaj med skinka till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu