Tack Libero

När man blivit mamma är man allt populär hos både den ena och andra företagaren;) Det skickas gratisprodukter, prover, rabattkuponger och diverse annat skit hela tiden. Men inte allt är skit. Så som denna fina låda jag hämtade ut på Lindex idag. Tydligen har min bebis börjat bli stor så då hämtar vi ut en Up and Go Låda.



Förresten, idag fick Aimee smaka på burkmat för första gången. Lite hård i magen har hon varit så jag ville ha hem katrinplommon, men det fanns inga = en burk från Hipp med katrinplommon&äpplepuré. Hoppas på att det blir bra med lillskitens mage inom snar framtid. Och att det inte bara var första, utan även sista burken.

Kommentarer
Postat av: Lotta

meeeen det är ju typ samma saker som i Liberos BB-väska :/



vad föredrar ni för blöjor förresten?

Libero? Pampers? Nåt annat?



vi är pampersfanatiker, kunde jag så skulle jag tatuera in deras logga och få gratis blöjor resten av livet hahaha.. näe, kanske inte, men jag skulle nog kunna sätta ett klistermärke på bilen iaf ;)

2009-12-24 @ 12:00:50
URL: http://familjenbroome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu